O MNIE

Witaj! Cieszę się, że tutaj jesteś.

Nazywam się Agnieszka Witkowska i jestem Architektem Porządku.

 

Od 2012 roku jestem współwłaścicielką firmy sprzątającej CleanUpService (dawniej Robimyporzadek.pl). Przez prawie 6 lat, miałam okazję osobiście poznać ponad 500 różnych mieszkań i domów naszych Klientów.

Prowadzone obserwacje, doprowadziły mnie do wniosku, że porządek w domu to nie tylko czystość, ale także dobra organizacja miejsc do przechowywania. Uporządkowana przestrzeń w mieszkaniu sprzyja naszemu dobremu samopoczuciu, wpływa na naszą wydajność, koncentrację i skupienie.  Dzięki dobrze zorganizowanej przestrzeni w mieszkaniu oszczędzamy mnóstwo czasu i energii na poszukiwanie potrzebnych nam rzeczy.

 

Czym się zajmuje?

Na bazie zdobytego doświadczenia świadczę usługi declutteringu, jako Architekt Porządku – czyli pomagam:

  • raz, a porządnie posprzątać (odgruzować) problematyczne miejsca w domu/mieszkaniu/firmie.
  • rozstać się z niepotrzebnymi rzeczami, które zagracają przestrzeń.
  • znaleźć przeznaczenie dla Twoich rzeczy, których już nie potrzebujesz.

Doradzam oraz projektuje indywidualne rozwiązania w zakresie przechowywania i organizacji przestrzeni – w szczególności tej, którą nie zawsze widać (wnętrza szaf, szafek kuchennych, szuflad, garderoby, piwnicy itp.), w taki sposób by porządek łatwo było utrzymać na codzień.

Z zakresem moich usług i ofertą zapoznasz się TUTAJ

Co znajdziesz na moim blogu?

Na moim blogu znajdziesz praktyczne porady dotyczące:

  • sprzątania
  • czyszczenia
  • organizacji przestrzeni

Na blogu przeczytasz również o filozofii i zasadach sprzątania w odniesieniu do różnych nurtów:

  • Hygge
  • Minimalizm
  • metod KonMari

Kim jestem prywatnie?

Prywatnie jestem mamą trzylatka o imieniu Borys, ksywka Bobo.

Szczęśliwą partnerką życiową Pawła ksywka Big oraz pańcią fantastycznej, chrapiącej bulwy Gabi, ksywka Gabi 🙂

Big to bez wątpienia miłość mojego życia. Moje wyzwanie. To człowiek, którego podziwiam i szanuję, a on wspiera mnie we wszystkim co robię (no prawie). Nie zawsze idziemy w tym samym tempie i w tym samym kierunku, ale często spoglądamy na siebie, żeby w pędzie nie zgubić tego co dla nas najważniejsze. Tworzę z nim najsilniejszą drużynę.

Bobo to słodki i kochany trzylatek. Dzielny, pomocny i najbardziej uparty człowieczek jakiego znam. Jest źródłem mojej wewnętrznej siły, jak również czasem jej braku. Nauczył mnie na nowo, jak cieszyć się z małych rzeczy i drobnych sukcesów.

A Gabi? – ona jest lekiem na całe zło 🙂 Prowadzę aktywnie badania i jestem bliska udowodnienia, że to zwierze przesypia około 20h dziennie. W pozostałe 4 rozśmiesza nas swoim chrapaniem, mimiką i gapowatością.

 

Działam aktywnie zawodowo w kilku obszarach: jestem przedsiębiorcą, etatowym dyrektorem sprzedaży oraz sezonowo kreatywnym project managerem. Na każdym z tych pól staram się dawać z siebie wszystko.  Dlatego regularnie dbam o rozwój swoich kompetencji zarówno w obszarze działalności Architekta Porządku, jak również w zakresie: efektywnego prowadzenia biznesu, budowania zespołów i sprzedaży. Ostatnio studiuje temat asertywności.

Architekt Porządku to działalność oparta o moje wartości życiowe oraz misję. Doświadczenia z innych zawodowych obszarów, pomagają mi lepiej zrozumieć potrzeby moich Klientów i skuteczniej się z nimi komunikować.

Nie promuję tylko porad i trików dla perfekcyjnych pań domu. Sama też do perfekcyjnych nie należę 🙂 Doradzam zarówno kobietom aktywnym zawodowo, dzielnym Mamom, szalonym kobietom sukcesu jak i fankom slow life oraz rozsądnego minimalizmu. Żyję w domu z dwoma mężczyznami, pracuję z nimi na codzień, więc i ich problemy nie są mi obce.

Zapraszam do współpracy i lektury mojego bloga.