I Edycja Wyzwania. Harmonogram 2019

utworzone przez | sty 10, 2019 | BLOG, Porządki i Odgracanie, Wyzwania | 33 Komentarze

Oto jest, najbardziej oczekiwany wpis na blogu 🙂

Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że ogłoszone przeze mnie wyzwanie Uporządkowany i dobrze zorganizowany dom z Architektem Porządku spotkało się, z tak pozytywnym odbiorem. Jeszcze dziś, gdy publikuję ten wpis zgłaszają się kolejne osoby:

Dołączając do zamkniętej grupy na Facebooku

Pisząc komentarze pod poprzednim wpisem Wyzwanie: Uporządkowany i dobrze zorganizowany dom

Ooo Mamo! Jak mnie to cieszy!

W to wyzwanie wkładam, bardzo dużo serducha i zaangażowania, bo po części czuję się odpowiedzialna za Twoje postanowienia. Przyznam Ci się, że nagrywanie regularnych Stories, Live oraz terminowa publikacja przy pełnoetatowej pracy i energicznym trzylatku – wcale nie jest takie proste 🙂

Mimo tego, obiecuję że jeżeli naprawdę chcesz dotrzymać postanowienia, jakim jest uporządkowanie i dobra organizacja Twojego domu, to ja Ci w tym pomogę, jak tylko potrafię najlepiej.

Bez zbędnego wstępu uroczyście ogłaszam, że wyzwanie startuje dzisiaj !!!

Przygotowałam dla Ciebie harmonogram zadań na kolejne 30 tygodni do pobrania i wydrukowania. zapoznaj się z nim na spokojnie („ze spokojem” – dla mojego ukochanego Poznania):

POBIERZ

Co oznaczają daty?

Daty w poszczególnych boksach, to daty rozpoczęcia nowego zadania (kategorii rzeczy, którymi będziesz się zajmować) i jednocześnie daty moich wpisów na blogu,  w których będę umieszczała porady, instrukcje działania ‘krok po kroku’ oraz zdjęcia z inspiracjami organizacyjnymi. Na każde zadanie z harmonogramu masz 7 dni (takie są odstępy pomiędzy wpisami na blogu)

Jakich wydarzeń można się spodziewać w związku, z każdym nowym zadaniem?

Każdy nowy wiersz harmonogramu będzie poprzedzony moim wystąpieniem LIVE z sesją Q&A (na Facebook i Instagram), podczas której będę odpowiadała na Wasze pytania dotyczące poszczególnych zadań.

Pierwszy LIVE już w najbliższą niedzielę tj. 13.01.2019

W przypadku niektórych kategorii zaproszę do współpracy specjalistów, np.: szafa, apteczka, rośliny, telefon i komputer (nie wymienię teraz wszystkich – bo nie chcę psuć niespodzianki J). Specjaliści podczas spotkań live lub w wywiadach na blogu, podzielą się swoją fachową wiedzą na temat: Właściwego przechowywania produktów w domu lub odpowiedniego dbania o rzeczy.

Co oznaczają ‘Ćwiczenia nawyków’?

W ankietach, które przeprowadzałam w grupie na Facobooku – moi czytelnicy, bardzo często wskazywali, że zależy im na wyrobieniu w sobie nawyków, które pomogą utrzymać porządek na co dzień. Ćwiczenia nawyków, będą wiązały się z wykonywaniem codziennie przez 7 dni od daty wpisu, np. od 14.02.2019 pewnych rytuałów, które w tej dacie dokładnie opiszę.

Co daje mi obecność w grupie na Facebooku ‘Uporządkowany i dobrze zorganizowany dom z Architektem Porządku’?

Członkowie grupy, będą otrzymywali na swoich urządzeniach przypomnienia o wydarzeniach (o ile przypomnień, nie wyłączyli) takich, jak planowany LIVE, planowany wpis na blogu.

Grupa powstała również po to, by jej członkowie mogli swobodnie wymieniać się doświadczeniami, opiniami, zdjęciami z metamorfoz swoich przestrzeni – bez obawy, że wszyscy znajomi zobaczą ich ex-bałagan J

W grupie jest na dzień dzisiejszy 125 osób (chociaż zakładając grupę myślałam, że jak będzie 100 – to już będzie extra J) i zapewniam Cię, że nastawienie tych osób jest bardzo pozytywne i motywujące.  A przecież, o to chodzi w grupach wsparcia !

Co jeżeli nie mam konta na Facebooku?

Moje treści, które powstaną przy okazji trwającego wyzwania, nie będą ograniczone do publikacji jedynie w zamkniętej grupie na Facebooku. Materiały video, Live, moje zdjęcia będą dostępne również na Instagramie i na blogu. Jednak nie będąc w grupie, o kwestie pilnowania terminów musisz zadbać we własnym zakresie, np. wpisując daty z harmonogramu do swojego kalendarza lub umieszczając harmonogram w widocznym miejscu w domu.

Dochowywanie terminów i pewna regularność jest bardzo istotna w zakresie utrzymania motywacji, dlatego tak mocno zachęcam do dołączenia do grupy.

Jeżeli jednak z jakiegoś powodu, nie możesz lub nie chcesz dołączyć do grupy na Facebooku, postanowiłam utworzyć harmonogram zadań i wydarzeń również w kalendarzu Google.

Czy mogę wykonywać zadania w innych terminach, niż wskazane w harmonogramie?

Oczywiście. Tworząc ten harmonogram zależało mi, aby był jak najbardziej uniwersalny. Ja będę pracowała z nim 30 tygodni, opisując każdą kategorię przez następne 30 czwartków do 01.08.2019.

Ty możesz wykonać te zadania w 30 dni, 30 weekendów, 30 piątków lub po prostu w 30 krokach w komfortowych dla Ciebie terminach. Daty w harmonogramie będą Ci wtedy pomagały w odnalezieniu wpisu na blogu, w którym znajdziesz dodatkowe inspiracje dotyczące organizacji poszczególnych miejsc 🙂

Czy mam coś przygotować do wyzwania?

Tak. Zorganizuj sobie pudełka, pojemniki lub miejsce w domu, w którym będziesz mogła odkładać rzeczy: do oddania, na sprzedaż i sentymenty. Sentymentami zajmiesz się na końcu (wg. Harmonogramu), natomiast rzeczy na sprzedaż i do oddania mając, w jednym miejscu szybciej upłynnisz 🙂

Jeżeli masz jeszcze jakiś pytania, daj znać w komentarzu !

3,2,1 Zaczynamy

Krok 1/30
  1. Wybierz jedną szufladę lub małą szafkę, której poświęcisz czas, w tym tygodniu.
  2. Uporządkuj i zorganizuj ją od początku do końca, nie przerywając tego innymi zadaniami. Zrób to tak, jak potrafisz najlepiej, włóż w to dużo serca. Niech ta jedna, mała przestrzeń wygląda tak, jakbyś chciała, żeby wyglądał cały Twój dom po ukończeniu naszego wyzwania
  3. Zrób zdjęcie przed i po
  4. Podziel się zdjęciami w zamkniętej grupie na Facebooku, na Instagramie (oznaczając mój profil @architektporzadku) lub mailem, tylko ze mną: architektporzadku@gmail.com

Termin na wykonanie zadania do 17.01.2019

Do dzieła!

Jeżeli masz jakieś pytania lub pomysły dotyczące wyzwania – daj znać w komentarzu 🙂

Jeżeli dołączasz dzisiaj do wyzwania, daj znać w komentarzu: PODEJMUJĘ WYZWNIE !!

33 komentarze

  1. Ania

    Agniecha, dałaś czadu !!!!! Biorę udział w wyzwaniu oczywiście. Drukuję plan i wieszam na lodówce.

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Och to koniecznie poproszę zdjęcie harmonogramu na lodówce 🙂

      Odpowiedz
      • Agnieszka

        Super pomysł 🙂

        Odpowiedz
        • Ola

          Przyjmuje wyzwanie!!!!!
          Jak tylko wrócę z PL do domu zakasam rękawy i do roboty ?

          Odpowiedz
  2. Kinga | Blondynkanaswoim

    Ale to wszystko szczegółowe, ekstra! Teraz koniecznie muszę namówić chłopaka do zakupu samochodu, żeby mieć co porządkować w lipcu <3 I naprawić wreszcie pralkę (albo raczej kupić nową), bo obecnie biorę udział w wyzwaniu "wirowanie prania w rękach krok po kroku" hahaha!

    A tak serio – mega się cieszę na to wyzwanie, bo niby człowiek ogarnięty, wszystko ma swoje miejsce w domu, ale jednak nie zawsze się w tym miejscu znajduje, a "drobiazgi" takie jak biżuteria czy piżamy zawsze jakoś żyją swoim życiem. Ciesze się, że zwracasz uwagę też na takie rzeczy! 🙂

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      He he he, dobry argument na zakup auta 🙂 no widzisz, a ja naiwnie zaplanałam porządki w aucie Biga. Podba mi sie Twój sposób myślenia Kinga 🙂
      Baw się dobrze w wyzwaniu 🙂

      Odpowiedz
  3. Ewa Kocek

    Wspaniała inicjatywa, czegoś takiego dla siebie szukałam. Wybieram coś na rozgrzewkę i startuję razem z Tobą. Pozdrawiam Ewa

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Ewa – bardzo dziękuję. Ciekawa jestem co wybierzesz na rozgrzewkę ?

      Odpowiedz
      • Magdalena

        Jeśli można to ja też podejmę wyzwanie w nowym roku ?

        Odpowiedz
  4. Magda

    Wreszcie znalazłam coś motywujacego ?

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Miło mi to czytać Magda 🙂

      Odpowiedz
  5. Ewa

    Podejmuję wyzwanie! Ciesze się, ze nie muszę nawet zakładać Facebooka! Szukuje sie niezły decluttering. Mniej rzeczy = wiecej czasu, miejsca i energii!

    Odpowiedz
    • Gosia

      Ale czad?az mi sie oczy zaświecily. Do dzieła?

      Odpowiedz
  6. Małgorzata

    Poproszę o wrzucenie do mojego kalendzarza Google terminów:-)

    Odpowiedz
  7. Iwona

    Super czekałam na to wyzwanie. Miałam teraz trzy tygodnie przerwy w korzystaniu z internetu wracam a tu taka niespodzianka . Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      He he he, to faktycznie od razu na petardę trafiłaś. Cieszę się, że jesteś !!!

      Odpowiedz
  8. Aleks

    Czekam na kalendarz !!!! Jupi ! ??

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Aleks – jutro rano udostępniam Ci kalendarz. Jeżeli cokolwiek by nie zadziałało daj proszę znać na architektporzadku@gmail.com Witaj na pokładzie wyzwania ??

      Odpowiedz
  9. Karolina

    Podejmuje wyzwanie!

    Odpowiedz
  10. Ninlinka

    Podejmę wyzwanie

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Wspaniale. Witaj na pokładzie ??

      Odpowiedz
  11. Kasia HS

    Oczywiście, że przystępuję do wyzwania 🙂 Ponownie zgłaszam swój udział :))

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Wspaniale, bardzo się cieszę ?

      Odpowiedz
  12. Anonim

    podejmuję wyzwanie 🙂

    Odpowiedz
  13. Kadodax

    A ja bardzo poproszę harmonogram na kalendarz Google??

    Odpowiedz
    • ArchitektPorzadku

      Poszło 🙂 Daj znać – czy wszytsko jest ok?

      Odpowiedz
  14. Magda

    Poproszę o harmonogram do kalendarza

    Odpowiedz
  15. Marlena

    O takiego przysłowiowego “kopniaka” mu chodziło!! Chwała Ci za to! Podnosze rękawice (oczywiście te lateksowe do sprzątania ?) i do roboty!! ?Oby na końcu zapał był dokładnie taki sam jak teraz na początku ?

    Odpowiedz
  16. Mariola

    Dziekuje za stworzenie takiego wyzwania ?Poproszę o harmonogram do kalendarza google

    Odpowiedz
  17. Madi

    Ale czad. Potrzebuję takiej motywacji. Biorę udział 🙂

    Odpowiedz
  18. Sylwia

    Ja również dołączam do wyzwania. Tego roku planuje przeprowadzić się do swojego wymarzonego nowego domu . Mam nadzieję że to wyzwanie pomoże mi w organizacji . Nauczy dobrych nawyków abym w swoim domu mogła cieszyć się nienaganym porządkiem 🙂 pozdrawiam

    Odpowiedz
  19. Iwona

    Wchodzę w to!

    Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

23 + = 26

Witaj!

Nazywam się Agnieszka Witkowska i jestem Architektem Porządku. Doradzam oraz projektuje indywidualne rozwiązania w zakresie przechowywania i organizacji przestrzeni. Uważam, że uporządkowany i dobrze zorganizowany dom, to dopiero początek, większych zmian w życiu. Piszę nie tylko o porządkowaniu, ale również o bliskiej mi sferze życia, jaką jest rozwój osobisty.

Sklep

Szukaj

Archiwum

Archiwa